Sunday, June 3, 2012

STIFORP

 Siapa yg PASTI KAYA?

Dalam industri perlombongan emas,  selain  Towkey Lombong, siapa lagi yang anda fikir akan jadi kaya? Pekerja Lombong?  Mungkin Ya! Tapi yang Pasti Kaya adalah Pembekal Alat2  Perlombongan seperti cangkul, dulang dan jentera pengorek.

Anda faham maksud saya? Jika Amway, Shaklee, Monavie, Jeunesse, Vemma, 4Life, Herbalife dan Avon adalah Towkey2 Lombong Emas, maka pembekal peralatan melombongnya adalah STIFORP! 

STIFORP! membekalkan TOOLS PERNIAGAAN INTERNET meliputi Sistem Landing Page, AutoResponder, Webinar, Sistem Rotator dan banyak lagi yang semuanya bernilai lebih dari RM5000

Perniagaannya berisiko rendah dan menghasilkan pulangan yang amat lumayan. Itulah STIFORP! Tidak inginkah anda jadi orang kaya dengan MODAL KECIL? 

 STIFORP!

Tsunami Gelombang Ke-2 

Berdasarkan pengalaman saya yang pernah mencipta fenomena di GDI maka pada kali ini saya "PAKSA" anda juga turut serta dan  sama2 mengaut rezeki besar dari Internet bersama  STIFORP! 

 Jom kita sama2 ambil tahu!

SAYA TAK PANDAI INTERNET, BOLEH KE SAYA BUAT?
 
Sesiapa pun boleh berjaya jika mereka hendak berjaya dalam Perniagaan Internet ni . Ramai juga orang di STIFORP tak ada pengetahuan IT, tapi masih boleh berjaya. Contohnya diri saya sendiri. Ini bisnes kita, kita lah bos, kita lah pekerja. So yang menentukan kejayaan kita adalah diri kita sendiri. Jika saya boleh, anda pun boleh kan.
Nak berjaya..tidak mengenal usia..asalkan ada kemahuan, pasti ada jalan kan??? Jangan beri banyak alasan jika hendak berjaya...

ADA KELAS TRAINING TAK, PERSONAL COACHING?
 
STIFORP menggunakan training secara Online, dan kami kadang2 ada  buat bengkel khas hanya untuk ahli berbayar sahaja. Jadi jemputlah datang, janganlah segan untuk menuntut ilmu Perniagaan Internet yang mungkin akan merubah hidup kita. Masuk Facebook, baca email anda selalu untuk mengetahui update terkini tentang DGREAT NETWORK dan STIFORP. Boleh juga rujuk pada introducer anda utk dapatkan maklumat terkini 
 
PAKEJ MANA TERBAIK?
 
Pakej paling laris dan terbaik ialah PAKEJ SETAHUN USD150 (RM480) Mahal ke? Tak mahal pun. Kenapa saya kata macam tu?

-Akaun anda akan terus diaktifkan utk SETAHUN. jadi anda tak perlu risau tentang mentenen setiap bulan. anda cuma perlu tumpukan bahagian PROMOSI WEBSITE setiap hari.
- Anda juga akan terus naik pangkat ke 3 STAR yang membolehkan anda layak Maksima Bonus Matrix sehingga 14 Level, peluang ini sangat hebat jika network anda dah Full sehingga 14 Level, income anda akan mencecah USD8000 (RM24,000) setiap bulan. wow!!! Macam tak percaya...tapi memang benar..saya sendiri dah lihat income mereka yang berjaya dalam STIFORP di seluruh dunia.

- Bonus di bayar tetap setiap minggu dan bulan. Asalkan ada pembelian network setiap minggu bonus akan dibayar terus ke dalam sDebit Mastercard anda. semuanya akan diajar lebih lanjut selepas upgred jadi VIP.. cepat upgred ya :)


SAYA BERMINAT UNTUK UPGRADE JADI VIP, TAPI ADA MASALAH SIKIT LA...
MODAL TAK CUKUP..MACAM MANA?

 
Kami sebelum ini pun mcm tu jugak, ada banyak masalah modal utk bermula.. namun atas kesedaran bisnes ni adalah PELUANG yang perlu diutamakan maka kami memilih utk terus bermula walaupun dengan modal kecil. yang penting anda serius utk bermula. Jangan jadikan tidak cukup modal sbg satu masalah...anggaplah ini salah satu cabaran untuk berjaya dalam Perniagaan Internet.

BOLEH TAK SAYA JOIN DGN PAKEJ BULANAN DULU, LEPAS TU TUKAR KE PAKEJ SETAHUN
 
Boleh. anda boleh Upgrade anytime asalkan cukup modal. Yang paling penting, anda kena lock kedudukan anda segera supaya semua downline yang saya turunkan kekal di bawah anda.

APA JADI JIKA SAYA LAMBAT JOIN?
 
Anda akan rugi ramai downline yang kami dah berikan. Cut off time setiap Jumaat. Jika ada di antara downline yang kami turunkan itu adalah leader dan networknya besar..anda akan rugi la..sbb tak dpt bonus dari group mereka. Lebih lambat anda join...lebih rugi sbb akan banyak kehilangan downline yang berpotensi dalam Perniagaan Internet bersama STIFORP .

Jika anda telah dibawa sampai ke tahap ini sepatutnya anda telah mula dapat merasakan betapa mudahnya untuk membuat duit dengan program

SmartProfit2U.com

Free Backlink

Free Automatic Backlink for Blog and Website This is a free, fast, and simple immediate automatic backlinks for optimizing your web page on search engines result. Copy this html code to your blog or web Free Auto Backlinks

Blog Link