Sunday, July 1, 2012

KIRAAN BONUS


Pelan pemasaran yang membolehkan anda untuk menjana pendapatan sehingga $ 8,191.95 sebulan TANPA MENAJA.!! atau pendapatan setiap minggu tanpa had jika anda aktif membuat penajaan!!! 

CONTOH KIRAAN BONUS STIFORP

BONUS MATRIX (DIBAYAR SECARA BULANAN)

Bonus ini adalah berdasarkan jumlah downline anda samada ahli yang anda taja sendiri atau spillover dari upline-upline anda atau dari tajaan oleh downline anda sendiri.

Bagi mereka yang 100% pasif (tidak menaja) akan layak sehingga level 12. Potensi pendapatan pasif ialah USD2047.50 apabila matrix penuh dari level 1 hingga level 12.

Rujuk PayPlan



MATCHING BONUS (DIBAYAR SECARA BULANAN)Mereka yang telah menaja sekurang-kurangnya 2 orang adalah layak untuk mendapat bonus ini (mengikut rank masing-masing). Contoh: Anda menaja A dan B, jika A mendapat bonus matrix USD1000 dan B mendapat USD500, anda akan menerima 50% darinya iaitu USD500 dari A dan USD250 dari B. Bonus ini amat lumayan jika anda dapat menaja ramai ahli dan jika rank anda lebih tinggi.

Rujuk PayPlan


FAST START BONUS (ENROLLER BONUS) - BAYAR SECARA MINGGUAN

Setiap ahli yang anda taja upgrade (Generasi pertama), anda akan dibayar USD25 dan apabila mereka pula menaja upgrade member (Generasi kedua) anda akan dibayar USD2 dan USD1 untuk generasi ketiga. Overide $1 infiniti untuk 4 & 5 Star Rank.

Rujuk PayPlan


PILIHAN ADALAH DI TANGAN ANDA - SAMADA ANDA MAHU TERUS MENJADI AHLI PASIF ATAU AHLI AKTIF
***UNTUK LONG TERM - BONUS BULANAN ADALAH LUMAYAN***



SmartProfit2U.com

Free Backlink

Free Automatic Backlink for Blog and Website This is a free, fast, and simple immediate automatic backlinks for optimizing your web page on search engines result. Copy this html code to your blog or web Free Auto Backlinks

Blog Link